مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 06:422022-04-17سياسي

فارس من| داوطلبان کارشناسی ارشد دلایل خود برای تعویق آزمون را اعلام کردند


برخی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد که خواستار تعویق آزمون 1401 شدند، دلایل خود را برای این درخواست اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حدود 4 هزار نفر از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 با ثبت درخواست خود در سامانه فارس من، خواستار تعویق کنکور ارشد وزارت بهداشت و علوم شدند.

سردبیر سوژه فارس من در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: ما از رییس جمهور، وزیر بهداشت، وزیر علوم، معاون وزیر کشور و رییس کمیته اجتماعی و امنیتی و انتظامی ستاد ملی مبارزه با کرونا می خواهیم برای تعویق آزمون کارشناسی ارشد مساعدت کنند.

وی با ذکر دلایل خود برای اعلام این درخواست، اظهار داشت: ما جمعی از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد برای درخواست تعویق آزمون کارشناسی ارشد هشت دلیل داریم؛ اول اینکه حداقل فاصله یک ساله بین دو آزمون متوالی از مصوبات شورای انقلاب فرهنگی است که در این آزمون این فاصله به 10 ماه کاهش یافته و همچنین تلاقی ماه مبارک رمضان با زمان مطالعه و ایجاد تبعیض بین روزه داران و غیر روزه داران دلیل دیگر ماست که خود تخطی از بند 9 اصل سوم قانون اساسی است.

سردبیر سوژه فارس من عنوان کرد: پس از برگزاری کنکور دکتری 1401 تصاویر بسیاری توسط خبرگزاری های رسمی ایران و وبسایت های دانشگاه های داخلی منتشر شد که ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| داوطلبان کارشناسی ارشد دلایل خود برای تعویق آزمون را اعلام کردند

فارس من| داوطلبان کارشناسی ارشد دلایل خود برای تعویق آزمون را اعلام کردند